sobota, 8 czerwca 2013

Joł

Nie wiem czy wy też, ale ja jak pomyślę o czym by tu napisać post, mam niesamowity mętlik w głowie i nie wiem od czego zacząć. Kiedyś myślałam, żeby pisać na kartce i sobie wszystko rozplanować, ale mi się nie chcę...XD Z jednej strony jeżeli w notce umieściłabym wszystko to co mam w głowie, to byłby niezły bałagan, a z drugiej jeżeli napisałabym tylko jeden temat, to reszta zostałaby na przyszłe notki * i tak bym zapomniała i wymyśliła coś lepszego*. Ale i tak najcięższa jest pierwsza notka. Miałam już dużo blogów ale na wp, więc zawsze w pierwszej notce pisałam o sobie/co będzie na tym blogu/co lubię jeść/ itp. więc, zdążyło mi się to już zniesmaczyć. :/
Tak na prawdę to sama nie wiem o czym będę pisała, zdradzę, że na pewno wstawię tu jakieś rysunki, bo zaczęło interesować mnie tworzenie w programach graficznych. O ile się nie zawstydzę, bo nie lubię pokazywać innym swoich prac, bo zaraz znajdzie się ktoś lepszy, kto zepsuje mi humor i moje zadowolenie z tej pracy spadnie do 0 :C Co do moich poprzednich blogów..GRAFIKA grafika WSZĘDZIE. Niezbyt mi to wychodziło, szczególnie, że byłam młodsza i korzystałam z translatora bo chciałam być super kól, dziewczyną znającą angielski..XD potem byłam trochę starsza, bardziej się przykładałam i szablony były w miarę, ale odeszłam i tak o.

I ZNOWU MIAŁAM 3836383873 POMYSŁÓW JAK ŁADNIE SKOMPONOWAĆ TO WSZYSTKO W NOTCE I ZAPOMNIAŁAM, zero profesjonalizmu.

czuję, że nie trafiłam w was w tej notce :< TREMA

13 komentarzy:

  1. Fajnie się zaczyna :*
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, ciekawie się zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się rozkręcisz, to nie będziesz miała mętliku w głowie, wręcz będziesz miała dni, gdy nie będziesz wiedziała, co pisać :)
    Życzę by ci blogowanie przynosiło uśmiech na twarzy. Serdecznie zapraszam do mnie. OBSERWUJĘ, liczę na to samo, a najlepiej by było, gdybyś zrobiła to na bloglovin (musisz mieć też takie konto, ale naprawdę jest przydatne, mam o tym post ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też na początku nie wiedziałam co pisać , taki stres przed tym co piszesz , co możesz poprawić ale i tak się stresujesz. Dasz radę ! ^^

    Obserwujemy ? Jeśli tak to napisz u mnie w kom. jak zaobserwujesz i podaj linka do bloga :) Zrewanżuję się :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. początki są trudne, ale dasz radę! obserwuję, bo jestem ciekawa, jak będą Twoje notki wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zapowiada się fajnie :3 nie przynudziłaś :D

    sali-pno.blogspot.com
    ask.fm/Syb14

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, bardzo fajnie piszesz!
    Zaobserwowałam go i zapraszam do obserwowania http://forever-young--life.blogspot.com/ bloga (to nie jest mój blog, ale ta dziewczyna ma talent i cieszyła by się z obserwacji więc BŁAGAM!)

    OdpowiedzUsuń
  8. sadze ze dasz sobie rade! :) //eniia-blog.blogspot.com// Mam nadzieję, że jeśli spodoba Ci się mój blog to zostaniesz na dłużej! Mile widziany byłby również komentarz albo obserwacja :)
    Jakiż ze mnie przekupywacz! :)
    Pozdrawiam, Eniia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę! ;) śliczna jesteś ;3 zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne że dasz radę. Życzę powodzenia! ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanie DASZ RADE i nie wmawiaj sobie inaczej :) Swietny blog. Bardzo lubie wlasnie tego typu

    http://i-want-to-be-forever-free.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie moze cos ci sie spodoba ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. dasz radę, powodzenia :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. trafiłaś ;) fajna notka ;D powodzenia w blogowaniu ;)
    obserwujemy tu i na bloglovin? ;>
    przy okazji zapraszam na konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń